שאלות לגבי התוכנה

להלן רשימת שאלות נפוצות שעלו ללקוחות חדשים ולמשתמשים חדשים בתוכנה.

האם התוכנה יכולה להחליף את מקדם האתרים?

התוכנה מבצעת פעולות שמקדם האתרים שלך לא יבצע לעולם ומעניקה לך יתרון משמעותי במיתוג החברה במנועי החיפוש, ומבצעת עבורך קידום אתרים אוטומטי אך עם זאת התוכנה חייבת לעבוד עם שילוב של מקדם אתרים בכדי למקסם את התוצאות. מקדם האתרים צריך לבצע אופטימיזציה ראשונית לאתר, הטמעת מאמרים אך הוא לא יבצע כניסות לאתר וימתג את בית העסק ברשת ע"י הגדלת נפח החיפושים בגוגל.

מהו קידום אתרים אורגני?

פירושו של המונח קידום אתרים אורגני Search Engine Optimization כלומר : אופטימיזציה התואמת לדרישות מנועי החיפוש שנבחרו, ישנן מספר מנועי חיפוש המובילים שבינהם הינם גוגל, יאהו ובינג כאשר מנועי החיפוש מתייחסים לכותרות העמודים "Title" ותיאור "Description" ותוכנו של העמוד "Content", כיום האופטימיזציה נדרשת לכל עמוד בנפרד.

קידום אורגני ממונחו מתייחס לקידום אתרים באופן טבעי לחלוטין, כלומר מנועי החיפוש יעלו את האתר כתוצאה מדירוג מתמשך שמטרתו למדוד את האתר ואת תוכנו בפרק זמן הגיוני. לדוגמא: לא ייתכן שאתר שעלה לאוויר תוך שנייה יופיע בראש תוצאות החיפוש וזאת מכוון שנדרש תחילה למדוד את ביקוש לשם המותג, את האתרים שמפנים וממליצים בחום על האתר, את הקהל שנכנס וכיצד הוא מגיב לתוכן האתר. ולכן בדיקות אלו נמדדות בזמן של 3 חודשים וצפונה.

הקידום האורגני הינו קידום שלא מוגבל בהקלקות, כל כניסה לאתר הינה מבורכת וחשוב להבין שצריך אורך רוח ולהמתין בסבלנות רבה לסופו של דבר לרוב זהו הקידום המשתלם ביותר עבור הלקוח/ה.

היתרונות בקידום אורגני

ראשית והחשוב מכל שאנכם מוגבלים בכניסות לאתר וזאת מכיוון שלא תשלמו עבור כל כניסה לכל עמוד באתר. וזאת ושונה מקידום ממומן PPC אשר שם תשלמו עבור כל כניסה לאתר. הקידום האורגני מעניק לכם שקט תעשייתי ותוכלו לקדם את אתרכם ללא כל חשש במגוון ביטויים רחב. ונקודה חשובה נוספת הלקוחות שמגיעים מהאורגני הינם לקוחות שונים מהלקוחות שמגיעים לממומן.